bo..boku?!

My photo
"Rock! is it in you?" \m/

Wednesday, April 9, 2008

皆に (To Everyone)

もうすぐ卒業です
im graduating soon..
皆様どうもありがとうございます
thank you all very much
こんな僕と遊んでくれて
for Hanging out with a person like me.
今年もたくさん楽しました...かなー?
I had Alot of fun this year... i think?
笑った時もあり、泣いたときもあったねー
there were times when we laughed, and time that we wept.
でも、いい思いでになったね
in all it we made good id not great memories.
僕が傷つけた人たちにあやまります、ごめんなさい。
to all those who i hurt in one way or another, im sorry.
僕はもうすごい幸せな17年を過ごしました。
i lived a wonderful 17 years.
これで僕の『バカレガシー』は終わるのかな?
is this the end for my "stupid legacy?"
でも、僕だけでの『バカレガシー』ではなかったねー
but it wasn't JUST my "Stupid Legacy..."
僕は心のそこから感謝している友達がいる。。。
i have Friends that i thank from the bottom of my heart.
すごい大人らしいMr.河豚 と 静かでクールなファザー
Mr. Fugu, a person that an adult (Super Matured!!),
and Father, Silent and Cool
あと、僕をいつも笑わせてくれる、でも、人生のことよーく考えてる猫様。
and also, Neko-Sama, a person who makes me laugh all the time, and yet seriously thinking about life.
いつもカッコいいわれらのバルーガ、
always pro [Pinoy skillz!!] our Baluga.
これで僕らは終わりなのかな?
is this the end for us?
僕って人はにほんでいきていけるのかな?
am i, as a person, able to live in Japan?
僕の夢はかなうのかな?
Is my dream gonna become an Reality?
いい人生だといいです。
i hope i will have a good life.
最後に。。。『生きてて何がたのしいん?』と聞きます。。
last of all i'd like to ask this question, "what so fun about being alive?"
読んでくれてありがとうございます。
thank you for reading.

-吉田 猿
- Yoshida Saru.

No comments: